112 Acil Çağrı Merkezi Çalışanlarına Mesleki Yabancı Dil Öğrenme Modülü Anlatıldı. Yalova Üniversitesi Acil Durum ve Afet Yönetimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (YUAFMER) tarafından, 14-15 Mart 2022 tarihlerinde, Yalova 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü çağrı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personellerine, mesleki yabancı dil öğrenme hakkında seminer düzenlendi. 112’ye yapılan yabancı dil çağrı sayısının yıllık 87.000 olduğu ve her yıl bu sayının artması nedeniyle acil durum çağrı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personellerinin mesleki yabancı dil öğrenmelerinin öneminin vurgulandığı eğitimde kendi kendine öğrenme materyalleri ile ilgili uygulamalı eğitim gerçekleştirildi. YUAFMER müdürü Doç. Dr. Mehmet DİREK tarafından verilen eğitimde 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarına mesleki yabancı dil eğitim modülü ve kendi kendine öğrenme yazılımının kullanımı hakkında bilgilendirme yapıldı. Eğitime Yalova 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Muharrem BUKAN da katılırken, 112 Çağrı Merkezinde görevli AFAD, Sağlık Müdürlüğü, Yalova İtfaiyesi, Jandarma Komutanlığı, Emniyet Müdürlüğü ve Orman Müdürlüğü personelleri katıldı.